Hur det blev

Tisdag, vila. Ons och tors uteritt. Men funkar ju också! Väntar med spänning på gurkmejans effekt, ska ju ta ca två veckor innan man märker av nått, snaart.
 
Däremot så håller hans man på och lägga sig ner, har sagt att jag ska spara ut den va? Aja, i vilket fall ser det förjävligt ut, och jag tror jag kommer ångra en aaaaaning att jag har börjat spara den... Nu finns det ingen återvändå! Tänk om några år, då kommer den vara sådär vacker och böljande.... Typ.
Tänker lite som Super Guus, han är ju också fjording och rödblack!
Kanske dock inte kommer upp i samma nivå i dressyren dock, men det är helt lugnt för min del.
Syns ju att det är samma slags djur iaf ;)
För mig kommer han alltid vara den finaste

Kommentarer
Postat av: kg

lägg ut en bild på hur harpos man ser ut nu då :)

Svar: Keej då :)
horzemanship.blogg.se

2013-02-01 @ 12:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0