.

Vi är egentligen vilsna och hjälplösa
även fast vi ständigt försöker dölja det
genom år av regler och struktur
där ingen ställer frågan hur?

Känslor såsom tårar och ilska,
får aldrig visas inför någon annan människa.
Som att det som gör oss mänskliga,
även gör oss omänskliga.

Charmiga och älskvärda,
varenda gående varelse
Men vi är så förstörda av perfektion
att vi missar reflektion 

När blev livets mening
att följa andra och 
att sträva efter
att alltid vara större än vad vi egentligen är? 

Kommentarer
Postat av: Elin Larsson

De där orden passar in så mycket på mig så att det är läskigt!

Svar. Jag har sökt natur, så jag tvivlar på att det kommer bli så mycket lättare, dock tror jag inte att det kommer bli lika mycket för just nu är det verkligen stört mycket! Haha!

Angående ridläraren så var hon sjukt grym! Riktigt bra och jag tyckte rent ut sagt att det var skitkul att rida för henne ;) Nu har jag ju dock bara ridit för henne en gång men ändå :)
Hon har varit ridlärare i Jönköping innan, Jönköping Fältrittklubb eller något sådant, och nu har hon då börjat i Sävsjö :)

Svar: Älskar att skriva dikter och texter som är lite tänkvärda! :)
Sv: Okej, i Sävsjö då?:) Lugna ner dig och sätt inte för mycket press på dig själv isf, betygen du skaffar nu har bara med intagningen och göra och kommer inte påverka något alls i framtiden utöver det, och om jag inte minns fel var lägsta intagning på NV typ 40 poäng iaf när vi sökte. Vet hur sista terminen i högstadiet är, kaos!

Fasen vad kul, hoppas verkligen det går bra då! För SÄRK skulle ju verkligen behöva en frisk fläkt som stannar framförallt, vad hette hon och hur gammal var hon?:)
horzemanship.blogg.se

2013-03-19 @ 15:28:51
URL: http://lizzylover.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0