Det här med annonser

Blir lite mörkrädd när jag ser vissa annonser, där vissa människor satt upp sin 4 åriga dotter på en hingst och sen tagit kort och hävdar att hästen är så snäll att alla kan rida den. Alltså, hur säkert? Spelar förvisso ingen roll om det nu är en hingst, vallack lr sto(jag anser att med rätt uppfostran är en hingst inte värre än någon annan häst). Men hästar är fortfarande ett flockdjur, dom reagerar på instinkt och prioriterar inte människan uppe på ryggen när den hör eller ser fara och sedan sticker.
 
Eller sån här falsk ordkastning om att hästen är maffig och sen är den ett halvblod av normal typ och absolut inte "maffig". Ja, jag söker på maffig när jag kollar annonser. Och DETTA är maffiga hästar!
Finaste Bergakung som nyligen dog, <3
Och givetvis Isvind, typ nordsvenskarnas nordsvenskar! 
Åååh, kan sitta och googla nordsvenskar en hel kväll om det vill sig så... Dom första två bilderna var ju dock inte det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0