Trots allt

Så uppdaterar jag, min morfar gick bort i fredags och... Ja det är för jävligt rent utsagt. Har bott hos min mormor och morfar i säkert en tredjedel av mitt liv. Och han var som en pappa för mig.
Så stallet varjag alltså inte i i fredags, mockade bara igår och Mikael var med. Och idag var jag där lite längre och rensade huvudet. Stallet is the place to be då! Klippte manen med dom nya saxarna Fia köpt åt mig i Ullared. Och sen red jag i paddocken, blev tre cavelletti bommar på en volt och sen en bom som var upphöjd på en sida och låg ner på andra på ena långsidan.
Ska försöka komma igång igen, försöka tänka på annat osv.
Moster och Madde för ett bra tag sen haha, så fina :)

Ibland liksom hejdar sig tiden ett slag
och något alldeles oväntat sker
Världen förändrar sig varje dag
men ibland blir den aldrig detsamma mer



Kommentarer
Postat av: Elin - En hästblogg med en otrolig sköthäst

Finns för dig Sandra, vet själv hur det känns.

Min gammelmormor gick bort i oktober, och det går inte en enda dag utan att jag saknar henne. Människor säger att det kommer bli lättare med tiden, men om jag ska vara ärlig blir det bara värre ...



Du kan ju i alla fall vara glad över att du fick ha din morfar i ditt liv så länge, i år har min morfar varit borta i tio år ...



Finns om du behöver snacka <3

2012-03-04 @ 23:27:21
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: elin

Nej , stackars dig :(



Vet själv hur det känns , min farfar gick bort för lite mer än två år sedan och det är sjukt svårt! :(



Jag känner ju inte dig så bra , men finns!



& håller med Elin där över! <3

2012-03-12 @ 22:42:04
URL: http://elinohrn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0