Minns inte

Minns knappt vad jag har gjort förra veckan, vet att jag red ut en dag, dressyrpass en dag och sen så... Eh ja.
Tog på lokselen igår, och gick bra det första halvtimmen. Han skötte sig exemplariskt, tills han snurrade tömmarna runt halsen och drog.. Yes liksom.
Och idag skulle jag rida ut, men den här fällperioden påverkar verkligen honom extremt mycket. Var samma sak förra året när han satte pälsen, så idag hade han diarré och andades häftigt bara jag tog honom från hagen. Är ju varmt idag och trots den mängden päls han redan har fällt så har han mycket kvar!
Har lite nya bilder iaf, eller nya och nya. Några veckor gamla.

Jag ser dig när jag blundar
Jag ser dig när jag ser
Jag ser dig när jag sover
men jag ser dig aldrig mer



Kommentarer
Postat av: Elin - En hästblogg med en otrolig sköthäst

Svar. <3



Relativt ny här faktiskt, fast hon är bara lånad :)

http://elinohrn.devote.se/blogs/17872409/ridpasset.htm#WriteComment - i det inlägget finns det två bilder på henne :)

2012-03-12 @ 22:37:13
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0