Igår

Red ut en liten sväääng med Fia igår.. Eller i förrgår blir det när man bloggar så sent som jag. Och idag, alltså igår så fick han vila pga stressig dag för min del.
Sjukt att en runda på 48 minuter känns som en riktig snabbrunda med tanke på att det skulle vara typ längsta rundan, Solhem, när man red på ridskolan. Kärlek till långa ridvägar<3 Fast ett ridhus skulle inte sitta fel alltså...
Fick hem min efterlängtade kärra idag! Så jag lovordar er bilder på den vackra skapelsen inom kort :)

What we are today comes from our thoughts of yesterday,
and our present thoughts build our life of tomorrow:
Our life is the creation of our mind.



Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Svar. Haha, ja förhoppningsvis blir min häl bättre nu, bara att fortsätta träna! :D

2012-04-02 @ 07:34:26
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0