Ehm, en liten update...

vore på sin plats!
Har inte haft min dator, it says it all. Typ.
Iaf, ska skriva en liten mer utvecklad historia om passet i onsdags, alltså den sk "frihetsdressyren". 
Tisdag blev det ett kort pass i paddocken, kort trav mestadels.
På onsdag blev det lite kommunikation, frihetsdressyr. Utvecklar mer senare.
På torsdag blev det en mysig uteritt,
och likaså i fredags.
Och idag får han vila och imon blir det troligtvis uteritt.
Kortfattat så att säga, men kommer mer om onsdagens pass senare ikväll eller imon. Kan säga att det var helt galet iaf. Pigga konstiga ponny.
Sedan red jag givetvis förra helgen, men är så fullt i hjärnan så jag inte minns. Är ganska säker på att jag red ut i söndags iaf. Höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0