Update !

Glömde nämna att igår så var jag hos lilla Kristin och träffade Saga. Vi gjorde lite ledövningar med de minst sagt bortskämda och plöjiga fjordstoet ;P Började även lite med spansk skritt, så nu agerar man tränare också verkar det som. Så kg, nästa gång jag kommer ska spanska skritten sitta, annars blir jag besviken! Djupt besviken.

Idag mitt i mörket syntes två mörka gestaler under stjärnhimlen. Eller ja, en svart och en gul. Det var riddjur 1 och 2 även kallad riddjur gul och svart som kom gående längst vägarna i hylletöfta. På deras rygg bar dom de två vise männen som letar efter stjärnbilder och efter livets mening. Dom kom dock inte långt eftersom de två riddjuren blev rädda för sjömonsterna i de översvämmade, bubbliga bäckarna. Varav de vise var tvungna att leda riddjuren över havet och... ja, där tar det slut. Tror att ni har någon aning om vad som hände i kväll xD

Kommentarer
Postat av: fia

Sv: Riddjur 2 ökar farten, med riddjur 1 ligger fortfarande i täten. Och nu blir det jämt!!! NEJ MEN VAD HÄNDER??! RIDDJUR 1 GÅR OM RIDDJUR 2 OCH HAN, HAN, HAN VINNEEER!!!!!!!

HAHAHA du är så bäst! Glad att jag har dig ;D <3

2012-01-13 @ 21:39:52
URL: http://lovgrenphotography.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0