Sparar pannluggen!

Juste! Håller på att försöka spara ut pannluggen och inte slita på svansen, så borstar inte igenom den eller svansen för då slits det inte lika mycket. Men sprutar lite pälsglans i dom för att det inte ska vara jättesvårt att reda ut dom, vilket jag gör typ en gång i månaden. Undviker att tvätta svansen nu med trots att den är ganska lerig i topparna av leran som är längst upp vid öppningen i hagen. Sliter ju endel :) IAF Projekt spara pannlugg och svans ;D
Pannluggen har iaf växt endel enligt mitt tycke.
I somras
Nu :)

Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Ska han få lång man eller ska han fortfarande ha stubb? :)

2012-01-04 @ 23:27:12
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Svar. De jag köpte från Hööks har spruckit i skrevet efter ett halvår -.-



Så ska nog ta och sy ihop det ;)

Svart passar ju till allt ;)

Vad kostade de ridbyxorna du skickade? jag kom bara till någon konstig sida ;o

2012-01-04 @ 23:58:44
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0