Skrittning!

Blev en blåsig skrittur med sällskap idag! Alltså min kära lilla Sofia som ska bli medryttare på Killen ;D So damn fun!
Denna veckan ska han även vaccineras, vilket betyder vila två dagar och inget ansträngande arbete på en vecka. Lite tråkigt sådär, men vi klarar oss nog ändå ;) Han kommer dock rulla fram sen när jag börjar rida igen, med tanke på balen i hagen. Höhö ;P
Får försöka underhålla bloggen med lite andra roligheter istället, och eftersom ingen kommer med förslag så får jag väl improvisera lite ;P
Hittade en bild på hans gamla man med.. alltså nja. Och här var den ändå fin, när jag klippte den såg den ut som en tussboll svinto bara för den var så ryckt.
Pöthest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0