Roffe

Ang Roffe som nu vann något slags pris. Nu är det iofs så att mejoriteten säger att han är värd den, sen finns det ju dock dom man går runt och irriterar sig på som skriver att det inte är nån sport, citerar "Förstår inte att någon Rolf-Göran Bengtsson hästsnubbe kan vinna över en så duktig skidåkare" Och folk lägger även in kommentarer som "att sitta på en häst kan vem som helst"
Well, I will tell you. 365 dagar, varje dag oftast mer än 5 timmar. Säger det er något? Och om det skulle vara så lätt, skulle det vara fler som var i eliten med tanke på att det är Sveriges näst största sport. Och om jag även säger att Rolf-Göran Bengtsson ligger ETTA i världsrankningen nu, vad säger ni människor då? Är han fortfarande inte värd det? Det är stort för Sverige, jävligt stort faktiskt. Glädjs åt honom och med honom istället, för det är ingen människa i hela världen förutom han som ligger etta i världsrankingen i världens näst största sport.
Trots min inriktning på blogg, så måste jag säga detta. För även om jag inte tycker att sådana stora hinder i följd är hållbart eller naturligt. Så ligger det en jäkla mycket tid och arbete bakom det, som vissa inte förstår.
Roffe och Casall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0