NOOO

Min stadiga besökar stapel som har legat på nästan 30 i 4 dagar har gått ner till nästan hälften. Så går det när man inte uppdaterar Sandra!
Har också fått lite nya tankar angående bloggande, för när man läser en blogg - vilken sorts blogg den nu än är. Så läser man inte bloggen för att få reda på sådana här ointressant grejer som vilken tid jag gick upp i morse, hur mycket min häst bajsat i boxen eller vilken runda jag red. För detta är ganska orelevant när man vill skapa en större blogg, för visst att kanske dom som känner en lite bryr sig om vad man har pysslat med under dagen.
Men vad man gjort under dagen är inget väsentligt. För huvudsaken när man gör en inlägg, är att inlägget ska ha en mening elelr ett budskap. Det ska lämna den som läser ett antingen Aha-moment eller någon slags känsla. För då lär den personen kolla din blogg igen.
Så därav det så tänker jag lägga mer energi på filosof delen än på loggdelen, såvida det inte handlar om mina träningssätt från marken.
Och vill bara informera om att idag red jag och min kära kompanjon Fia möösa runnan.
Älska dig själv, peace oooout yao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0