GLAAAD

Hade ingen tid att skriva igår, men skrittade ut med min underbara Sofia. Är så grymt underbart att det finns människor som förstår en :)

Idag... Så tränade vi lite... Med Naturligtvisabella! :D
Tränade för henne i somras och fick kanonbra tips, allra helst med spanska skritten och volter.
Och nu var hon runt sävsjö området idag, blev på kort varsel. Men gud vad glad jag är att jag la ut dom pengarna och tiden. Ska skriva ett inlägg i mer detaljer, men i helhet så var det mycket inramning. Och han stack(försökte) ganska många gånger, och detta har jag alltid sett som ett olater. Men fick verkligen en annan syn på det idag! Det klarnar upp på nått vis. Och stegran, ja... Tänker inte avslöja för mycket ;) Kan säga att det var god marginal till marken och att jag har en häst som har lärt sig att sätta sig på bakbenen och inte tänka så mycket frammåt/plöja.
TACK underbara lilla snöängeln Fia som mockade när det blev kort om tid! <3
U-N-D-E-R-B-A-R-T!

Kommentarer
Postat av: fia

Helt underbart! Så lite så snutten ;D <3

2012-01-11 @ 00:40:56
URL: http://lovgrenphotography.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0