Få pengar för reklam-schabrak

Jag själv går inte riktigt igång på dessa märkes-schabrak på samma vis som de flesta andra verkar göra.
Jag kan tycka att dom är fina, men den enda jag ser är reklam, reklam och ännu mer reklam.
Två schabrak, samtliga från Hööks. Märket Gold medal.
Jag kan inte se det på något annat vis än att man skulle vara en levande reklamskylt när man rider runt med dom. Typ som när man var liten och JL-tröjor var himla populärt.
Som Helena Lundbäck eller någon annan elitdressyr ryttare, som faktiskt får betalt för att bära t.ex. Kraffts schabrak för att göra reklam. Jag kan inte se det på något annat sätt än att det är rimligt.
Malin Baryard
Jag inför här och med att alla ska få betalt för reklam-schabrak! :D
Och säger även att DETTA mina kära vänner, är true ögongodis och kärlek. Och dyrt som fan är det med.
Domma två tycker jag är lite lagom. Sen efter det kan det gå till överdrift.
Typ som domma...
(HATAR fransar, toffsar och moffsar)
BLÄ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0