ÅÅH MÅNADENS KLIPP

Hittade en underbar liten video! Någon som har sett Sherdil, om inte KOLLA PÅ DEN. Var helt fixerad vid den filmen när jag var liten :D<3 Och kollade precis på den, förutom smådetaljer som man nu lägger märke till, att hon rider kasst osv. Så är det fortfarande min favvis film, love it!

Tyvärr är filmen subtitlad och dålig kvalité, men den är helsvensk och UNDERBAR.
Här är samma häst, Sherdil. Vars riktiga namn är Expert Ox och han är född 1989(som Harpo ;D) och är 151 i mkh. Filmen är från 1999, han var alltså 10 år när filmen spelades in :)
Här är han 20 år. Hittar ingen info om hurvida han fortfarande lever idag eller inte :/

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har sett sherdill och jag älskar den också! :D

Fin blogg förresten! :)

2012-02-04 @ 12:54:54
URL: http://emmaklaang.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0