Yesbox

Gårdagen var... jobbig. Men vi klarade oss utan några större skador, han syns det ingenting på och jag har bara lite ont i höft och axel.
Idag blev det en liten barbackatur eftersom jag ville känna hans rörelser så mycket som möjligt för att känna att det verkligen inte var nått, eftersom jag inte såg nånting. Men är ju mer påfrestande när man rider. Och var inga problem alls, han visade ingenting och var pigg och glad. Skönt.
När jag dela på han och hans brud igår så drog han, Harpo style. Tror han menar att vi borde träna lite mer mark,
och det blir det imon! Ska försöka fixa en liten film också.
Gn'

Kommentarer
Postat av: Elin - En hästblogg med en otrolig sköthäst

<3



Svar. Tack :D

Haha, nej det ska vara Robin ;)

2012-02-04 @ 14:24:10
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0