Hemska dagar väntar

Kan iaf börja med nått positivt, red ut igår med Fia. Är alltid lika mysigt och roligt :)
Till det negativa som jag inte nämnt på bloggen än så opererade jag öronen idag. Det är ett helvete, trodde inte att det skulle göra såhär ont. Plus att jag pga infektionsrisken inte får vistas i stallet på minst en vecka... MINST?!
Glöm det Doctors!
Så bästa Fia har tagit Harpo idag, och förhoppningsvis imon också och någon mer dag hoppas jag. För annars får han vila. Och det behöver inte han nu kan jag säga.
Aja, hoppas ni har det bättre än mig iaf!
<3
Försöker trösta mina onda öron med dessa citat:

Smärta är svaghet som lämnar kroppen.


Smärta är aldrig permanent.


Var tålmodig och stark; en dag kommer denna pina vara nyttig för dig.




Kommentarer
Postat av: Elin - En hästblogg med en otrolig sköthäst

Varför har du opererat öronen? :o :(

2012-02-13 @ 22:21:41
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: louise

Vilken fin blogg du har med alla dessa vackra bilder. Hoppas du kommer fortsätta med samma anda framöver också.

Tycker fler borde ge lite mer komplimanger, jag vet ju hur glad jag själv blir av att få bra respons så här får du en :)

Ha en trevlig fortsatt dag!

2012-02-18 @ 09:16:22
URL: http://laakinoiise.co.cc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0