Från ledsen till glad - På ett stallbesök!

Igår släppte jag honom lite i paddocken, och vi gjorde mestadels lite trickträning och ledövningar. Blev ett ganska kort pass på 30 minuter eftersom jag dels skulle iväg och sen var jag inte på humör alls för att göra nånting. Det roliga är att Harpo var helt exemplarisk och lyssnade till 90% av tiden(det ÄR mycket!) och jag åkte från iaf stallet med ett leende på läpparna. Vilket jag inte hade gjort om jag låtit honom vila.
Fina underbara häst, du är min bästa vän och min kärlek. Du är en del av mig.



There's always a little truth behind every "just kidding"

a little knowledge behind every "I don't know",
a little emotion behind every "I don't care",
and a little pain behind every "it's okay"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0