Torsdags

Gjorde somsagt filmen när han stegrar. Hade även ute vagen i paddocken, kan ses på videon längst bort för dom var var lite nyfikna på den ;) Övade på att backa in honom mellan skocklerna, och det var inte världens enklaste. Ibland fick han bara för sig att ta ut en ben, så blev lite tjaffs. Men i slutet gjorde han det tre gånger felfritt.
Sen kom jag på det att allt eftersom stegringen kom in så har jag börjat använda grimskaft mer. Detta ska försöka åtgärdas, på nått sätt xD För har gått ut över frihetsdressyren.
Här kommer kärran ;)

Kommentarer
Postat av: Joanna

svar: Tack fina du för dina snälla ord!!! Tack!! Det värmer! beklagar sorgen med din morfar :(. döden är hemsk. men "hoppet återvände rom man bara int ege rupp" brukar jag försöka intala mig och det stämmer. haha jag har mitt hopp om att dte kan finnas botemedel till min sjukdom om sisådär 10 år ;P då jävlar ska jag ta igen allt jag missat och ut på fälttävlandsbanorna igen, haha. eller bara njuta ännu mer av de hästarnas närhet o kärlek o kommunikation, för det är nog ändå värt så mycket mer.



Älskar att se dina fina bilder o hur fint liv du gett Harpo :). Ni är så fina tillsammans och det syns och märks hur ditt hjärta slår på rätt sätt för hästen/hästarna!! jag gillar dig! tumme upp (även om vi som sagt inte känner varandra)



kramar

2012-04-12 @ 00:03:53
URL: http://joizmeds.mittspejs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0