Söndagsuppdatering?

Haha, wtf trodde jag uppdaterade för några dagar sedan. Tydligen inte ;S
Måndags: Red nog ut, ehm. Demens<3
Tisdag: Vila
Onsdag: Ösregn, vila
Torsdag: Hittade ny ridväg med Fia, så grymt mysig!
Fredag: Lite bridless, mestadels skritt och lite trav.
Lördag: Red ut en liten sväng, samt lasttränade efteråt.
Söndag: Hoppade, film längre ner!
Tanken var att jag i lördags eller i söndags skulle filma in PA-filmen, den kommer givetvis komma upp här sedan. Och kommer vara sista inlägget i denna projektarbetsblogg ;D Så om en vecka är det hejdå mina få läsare :)
Högsta låg på 80 för Harpo, hade sänkt frambommen ganska rejält och flyttat fram den så han vet när han ska hoppa av. Som ni vet är jag inte den som gillar höjder, hehe ;D Fia hoppade 90 med Killen, och i slutet får ni en liten blooper ;D Kommer ett inlägg igen om Fre-lördags träningarna :)

Lev om dagen

så att du kan sova om natten.

Glöm det där med "yrke" och "slutexamen" -

livet är en enda lång, fantastisk resa till lärandet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0