Halloj!

I onsdags filmade jag in den andra filmen som kommer visas på redovisningen, alltså Öppet hus på torsdag nästa vecka :) Gick sådär, men viktigast är att man ser skillnad.
Kom gärna och kolla! Ska nämligen redovisa filmerna, är ju en film från Oktober och den andra spelade jag in i onsdags ju. Är ingen film som ligger ute här, så är alltså helt nytt!

I torsdags vilade han och igår red jag Bridless i paddocken, gick verkligen skitbra!
Idag blev det en uteritt, vi hade tur och slapp haglet ;D
Lite bilder från i tisdags, tror jag det var :)
Sen blev jag lite mer kreativ x)

Människor generellt sett tycker synd om sig själva,
för dom tror att alla andra är lyckliga.


Kommentarer
Postat av: fia

Bilderna är från i onsdags juuu, när vi red med josse. För det var la i onsdags?

2012-04-21 @ 23:10:53
URL: http://lovgrenphotography.blogg.se/
Postat av: Emelie

Gud vad fin han är nu, Sandra!! Han ser yngre ut än vad han gjorde för många år sedan!! :) man ser att han trivs bra hos dig den fina hästen!!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0