The past two days

Tjoho "alla" läsare xD
Uppdateringen är sen, som vanligt med andra ord. Men här kommer en liten update iaf!

Måndag: Slutade hästarnas dygnet runt bete. DOm går dock fortfarande i sommarhagen, men står inne på nätterna. Vilket betyder mockning och nu eftersom det inte är så mycket protein och näring i gräset - stödfodring!

Tisdag: Mockning, givetvis. Städade även boxen, med skurhink och allt. Så nu är den fräsch! Hade även kvällen, tanken var att jag skulle rida. Men Han var så grymt trött när jag tog in honom, blåste ju verkligen jättemycket den dagen!
Bild från i fredags

Onsdag: Både Tesan och hennes syster, Jossan. Var i stallet när jag kom, är alltid trevligt med sällskap! Och efter den dagliga stallskötslen så bestämde vi oss för att ha ett litet dressyrpass i paddocken. Där Tesan var tränare för mig och Jossan... Det gick helt okej faktiskt, han börjar frivilligt söka sig neråt. Främst i trav faktiskt! Fick även till några "riktiga" galoppsprång idag. Ni som har sett Harpo galoppera, vet vad jag menar ;D Måste vara ryggmusklern han har byggt under sommaren. Vi har bestämt att vi ska försöka ha en dag i veckan där Tesan tränar mig och Jossan, blir ju att man blir väldigt bekväm med sin ridning och hittar sin egen bekväma stil när man rider själv.
Mysboxen

Idag har jag jobbat direkt efter skolan, ska även göra det imorgon. Så har bett Jossan och Tesan ta hand om honom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0