Herregud

Här lovordar jag om uppdatering. Så blir det bara sämre xD URSÄKTA.
I fredags red jag ut, han var liksom lite lagom pigg. Inte så nervig som han brukar vara när man rider själv annars.
Övar även mycket sänkning även ute, ställa lite osv. Tycker man ska om man vill, likagärna kunna ha ett dressyrpass ute. Även fast det ofta är så att hästarna tycker att det finns mycker kul att kolla på. Sen är ju inte jag den som är den, utan självklart lullar vi bara vissa stunder ;) Men måste tänker lite mer muskelbyggande, eftersom det snart är försent att bygga muskler på honom.

Kommentarer
Postat av: f i a

Svar: Förjävligt. Får tare imon eller nåt daaa. :D Och så måste jag prata med dig. -.- Suck.

2011-09-12 @ 20:53:55
URL: http://sofialovgren.blogg.se/
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Svar. Jag vet :D

Märkte det när jag råkade lägga handskarna på schabraket :D

2011-09-15 @ 21:34:56
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0