Svårt att köra!

Wow, trodde ju absolut inte att det skulle vara en dans på rosor att köra in honom. Eftersom jag själv aldrig har kört, och bara har tömkört en gång. Plus att han inte är inkörd, inte en jäääättebra kombination kanske xD
Men men, jag tömkörde honom med lokselen igår iaf. INGEN har sagt hur svårt det är att styra, man har liksom noll koll xD Och eftersom det var kvällsmatstid när vi höll på ville Harpo helst bara vända och gå hem. Tömkörde honom även lite på volt. Men gjorde det endast i skritt givetvis.
Det var kul, men JÄTTEsvårt!
Gick bättre i slutet än i början, speciellt när vi vände. Eller då fick han lite för mkt bjudning och blev stark. Hästen blir också av någon konstig anledning mycket starkare i munnen och i övrigt... Aja, bara att "köra på" ;D
"Ska vi vääända?(A)"
"Nu vänder jag ändå! 8D"
Man ser ju skepnader iaf, när jag tömkörde på volt :)
Usch! Made by loksele. Hoppas att det inte nöts bort helt bara

Kommentarer
Postat av: elin

söt han är :)

2011-10-31 @ 21:24:02
URL: http://elinohrn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0