Söndag

I söndags tog vi en trevlig liten tripp till byn, vi såg ut som två julgranar. Hade benreflexer, reflextäcke och reflexväst. x) Vad gör man inte för säkerheten liksom...
Börjar ju mörkna väldigt fort efter 6, så när vi väl red hemmåt sen så var det ganska mörkt ute kan jag säga. Så mörkt att Harpo inte såg de mörka skepnaderna i hagen - även kallade kor. Som i en flock på ca 30 stycken sprang emot oss, han drabbades av paranoid spöknojja x) Han skuttade runt som en 4årig arabhingst efter det. Och eftersom det var så mörkt var jag ju rädd för att promenera sista biten, tänkte på om någon argsint varg lurade i skogarna. Tänkte att det tar snabbare att fly ifall jag satt på, haha undra om det var han eller jag som var nojig egentligen...

Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Svar. Ja, det i och för sig :/

Fast Harpo behöver ju bara gå ett pass om dagen :)

Grinde måste ju typ gå minst två pass :/

2011-10-25 @ 15:03:19
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0