Nu så!

Andledningen till att jag inte har uppdaterat är för att jag inte har ridit eller gjort någon andsträngande träning för honom. Som jag nämnt håller han på att sätta päls, vilket gör att han blir ganska känslig och väldigt lätt svettig. Så han får stå i lite vila tills hela processen är klar :) Skrittade en runda med honom igår, i kanske 30 minuter. Och han var jättesvettig efteråt! Och ja, kollade givetsvis febern som låg på stadiga 37,1 grader. Och han var i övrigt pigg och glad. Så nu gäller det bara till att vänta ut pälsen! :)
Är för övrigt i princip varje dag i stallet, och mockar/fodrar/borstar. Så ni inte tror att jag skiter i honom helt ;P Tycker det är bäst för honom nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0