Igår

Igår så tvingade jag ut Mikael till att filma lite, matrial till projektarbetet. Gjorde lite basiska grejer bara, spansk skritt, trav på volt, brideless ridning. Han var väldigt ofokuserad, troligtvis för att jag var det. Är ju inte varje dag man har publik, plus att man visste att han filmade också. Kände absolut ingen press... Neeejdå.
Iaf så ska jag använda denna filmen till att se hur vi har utvecklats sen i vår när jag spelar in en ny. Hoppas bara det händer någonting på vägen då ;)
Foto: Hanna Carlsson

Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Tror säkert att ni utvecklas :D



Svar. Haha, vem vet? :)

Testa? ;) Han kan säkert få låååånglånglånglååånglåång man :D

2011-10-23 @ 00:08:15
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Svar. Usch ja :(

Vintern suger, hatar kylan :(



Haha, tror inte jag kommer göra det ;)

2011-10-23 @ 22:16:25
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0