Dagens stall!

Vet inte varför jag skriver idag, lr jo det vet jag. Var som vanligt ute idag, mockade även till Icia och Killen(vi hjälps åt ibland när den ena eller andra inte kan). Klippte manen även lite snabbt idag, men ska göra resten imon. Kan ju inte rida pga tappskon, men hon kommer på torsdag så är bara att tuta och köra efter det. Han har i princip snart gjort klart sitt byte av päls så vitt jag kan se ;)
Såhär stökigt var det i Harpos box idag:
Bajs och kiss fritt spritt över halva boxen!
Iaf, har ju pratat om att köra in honom. Men har ju liksom blivit mkt snack ingen verkstad med den biten. Så nu har jag bestämt mig för att ta tag i den, så skrev en "annons" på smålands hästutrustning och frågade om någon kunde hjälpa mig. Gissa om det var många som svarade? Blev skitglad, är ju superamatör. Så imon ska jag åka till en tjej som heter Jenny Holmkvist och hon ska hjälpa mig med diverse saker, typ visa hur en sele ser ut xD
Önska mig lycka till är faktiskt ganska nervös! Man vill ju inte framstå som värsta amatören liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0