Bildbombar

kollade igenom gamla fotoalbum igår på datorn. Och hittade massa gamla kort på snuttegull! Tänkte att det skulle vara kul att lägga upp. Så varsegod, första bildbomben!
2006(Jag 12, Harpo 17), någon utav de första fem tävlingarna med Harpo. Vet det eftersom det inte var någon rosett inblandad, och han vägrade ut sig/mig på de första fem  x)
Detta hindret vägrar vi ut oss på, vad kan det vara? 40-50? x)
Går sakta men skamset där ifrån...

Första rosetten, 2007. Lägg märke till hur överlycklig jag är xD Tror en kompis spelade in detta, ska med lite tur försöka hitta videon x)
Troligtvis andra rosetten eftersom detta även var 2007. Harpo ser överlycklig ut xD
Moster och Kusin rider 2007 ;D
En av dom första bilderna jag har kanske... Var ungf ett halvår efter jag blivit skötare. Då hade alltså Harpo lång och ganska fin man, som jag förövrigt funderar på att spara ut igen ;) Enda är att han får sån grym biffig hals i stubb :)
Okej denna är väl typ 2 månader efter den ovanför.. Men ändå xD
Försöker dränka honom 2006.. Haha nä, första eller andra badturen :)
Ett ridläger vi hade för min gamla ridgrupp, eller ja första ridgrupp. Då jag fick låna Harpo från ridskolan, var nog där i 2 dygn tror jag :) 2006
Nu vare slut på bildbomben :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0