Skrittade!

Igår skrittade jag bara ut en sväng i höstmörkret, bara på vägen och vände :) Så ingenting speciellt hände... Eller jo han trodde att det spökade 2 gånger vid ett hus så han drog lite båda gångerna när vi red förbi det. Men är bara kul att han visar tt han fortfarande han unghästen i sig ;) Haha var samma sak när jag tog in honom, var nånting som kliade SÅÅÅÅ JÄÄÄTTEMYCKET på högra sidan, så han drog bak huvudet för att klia i varje steg när jag ledde honom. Så tänkte, klart han ska få klia! y Så stannade, och då bara drog han bort huvudet och drog.. HAHA skrattade som fasen, för han ställde sig längst ner(okej lite sur var jag väl), och stod där och bara kollade på mig med sina vackra ponnyögon typ såhär: 8D
Iaf, idag ska jag middagsfodra och sen ska jag skritta ut en runda igen. På den skogsvägen han hittade sist när jag bara släppte honom. Ska bli kul och se var vi kommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0