Köpt och klippt!;D

Som jag skrev för.. eh.. Kanske var förra inlägget xD Så har jag handlat.. endel. Så har tagit lite kort nu och tänkte visa er vilken shopoholic jag har gått och blivit sen jag skaffade häst ;)
Var ju på hööks igen idag(hade uppskrivning) för skulle köpa den där uuuubermysiga filten som jag tänkte ha och rida på, har ju den där bukgjorden som jag köpte på charlies som håller fast den. Meeen, blev lite mer än så...
Idag köpte jag:
Ridstrumpr, bakteriedödande shampo, benskydd(är mest för att kolla ifall han stöter emot med benen, har börjat höra onda aningar ibland att han slår i) och den supermysiga filten :D
Resten köpte jag ju i lördags... Och ni ser vad det är va? PRECIS det efterlängtade western tränset! :D Är helt kär, ångrar inte en minut att jag köpte det!
<3<3<3<3
Jul-outfit! ;)
Och idag föll pälsen av, han var hur duktig som helst! Han var en aning skeptisk i början, men sen stog han helt stilla... Duktiga ponny!<3
"Men hallå!? Ursäkta, ser jag ut som någon slags pudel eller?!"
"Skärp till dig! Den där pälsen tog 2 månader att odla ska jag tala om för dig!"
"KEj då, blev väl ganska snyggt..."

Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Haha, det blev snyggt! :D



Svar. Ja, grönt skulle verkligen passa Grinde :)

2011-11-29 @ 23:23:33
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Svar. Precis, och du är väldigt bra på attpåminna om det :)

För även om något pass går dåligt, så övervinner ändå de positiva sakerna mot de negativa i ridning, eller hästar över huvud taget :D

2011-11-29 @ 23:25:02
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Svar. Tack Sandra, tack för alla dina fina ord och tips och allt ! Du kommer med så kloka ord, och även om jag uppskattar alla fina varelser jag har runt om mig, så kan jag ändå inte undgå att tänka på alla underbara människor som är i himlen :'(



Men tack för ditt stöd Sandra, det betyder mer än vad du tror <3

2011-11-29 @ 23:26:42
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0