Igår och idag

Är inte på jättehumör och skriva just nu eftersom man har lite grejer som måste göras. Men ska kortfattat skriva de senaste dagarnas logg :)
Igår som jag sa, red jag in på den där lilla skogs.. eh stig? Eller bara skog. Först måste ma rida över en äng och sen in i skogen, är ganska snårigt i början. Sen kom vi huxflux till en bäck, red över den efter MÅNGA om och men. Sen såg underlaget lite halvlurigt ut så ledde honom, visade sig att det inte var "möse" utan lerigt och blött bara. Kom till nån annan liten bäck som vi hoppade över. Och sen blev det bara mer sunkigt så vände. Och hoppade båda bäckarna igen, inte uppsuttet. Sista bäcken hoppade han som en bergsget x) Han var iaf väldigt glad trots lite större ansträngningar igår, var ju som en sci-fi film tills skogs bland farligt träsktroll som han skulle hoppa över. Typ. xD
"Jag är helt säker på att jag såg en enfotad elefant därborta!"
Finaste kvalité
Idag körde jag lite kravlös kommunikation. Var väl det som blev problemet, att det var kravlöst. Hade liksom inga mål what so ever, så blev inga större framsteg och han var lyssnade inte alltför mycket. Gjorde ganska mkt spansk skritt, ska försöka få den att gå snabbare men sammtidigt att han inte sänker benen. Klurigt. Aja, det måste någon gång gå dåligt för att det ska kunna gå bra :)

Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Kommer du på tävlingen på lördag? :)

Ser ju fram emot att se dig och Harpo hoppa en meter, barbacka? :D

2011-11-09 @ 21:51:07
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0