Igår och idag

Igår red jag barbacka, testade kimblewick bettet. Mest för att känna hur starkt det är när man sitter på så man inte tar i för mkt när man väl kör honom. Men till min förvånan var det inte så farligt, ganska lagom faktiskt :) Inverkade ingenting när man inte tog i det. Härligt
Idag.
Var en pigg ponny som tränade frihetsdressyr idag. Nu när pälsen är avrakad så blir dom ju pigga som raketer, eftersom det annars i princip är som att springa runt i dubbla vinterjackor. Speciellt iom att han satte vinterpälsen så tidigt, helst skulle jag vilja haft kvar den. Men iaf, tränade löst idag. Han var jättepepp och flera bocksprång utdelades;P, man får vara försiktig så man inte är för närma. Men tränade i relativt mycket trav med tanke på hans energi, berömmer även den positiva energin även fast det resulterar i mkt krombukter och bocksprång. Är precis så jag vill att han ska vara, glad, pigg, frammåt och positiv! Gjorde även spansk skritt, var väldiga sparkar frammåt han gjorde, snabbt och högt! Han kan om han vill! ;D
HAHA så söt

Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

HAHA, aww, så gullig :')



Svar. Precis :) Och oftast betyder stödet mer än vad man tror, tack igen <3

2011-11-30 @ 23:39:30
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0