Vecka 4 Dag 1

Woho, idag uppdaterar jag på RÄTT dag för en gångs skull ;)
Blev som det stod på schemat, uteritt utan barbacka i repgrimma, med de andra tre tjejerna. Blev en "relativt" lugn runda. En kompination av pigga hästar och barbacka är ju... spännande ;) Hästarna får ju korn nu ist för havre, finns inte och köpa havre nu. Har hört att man ska blöta korn för att hästarna ska kunna ta upp mer näring, så gjorde det idag. Funderar också på att köpa betfor.

Är ett steg närmare idag, hemlisen alltså ;) Så fort jag vet till 100 % så kommer jag skriva det här. Är så GRYMT ofattbart så det är sjukt!!!
Hittade ett sår idag vid sadelgjords linjen, så får se om jag får tänka om planeringen tills på lördag då jag tänkt och rida med sadel. Är liksom som 3 lite större utbuktningar med ett sår i mitten. Dom är inte så stora men är inte som ett vanligt bitmärke.. Åh, hoppas inte att det är nånting nu bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0