Vecka 1 Dag 1

Har inte hunnit sätta mig vid datorn för att skriva dagara och så, så skriver alla på en gång ist :)
Iaf, i torsdags gick jag en promenad i skogen med honom, iförd grimma. Inte mitt kanske smartaste drag må jag säga. Första gången drog han sönder grimman, då var det bara att vända och hämta en ny. Med tanke på att det finns gräs överallt på vägkanten så hade han och jag lite dragkamp emellanåt. Men lät honom äta ganska mycket, he loves it! Måste även smyga in att jag satte på på honom en stund, kanske 2-3 minuter, var bara tvungen och testa!
Sen lät jag honom beta mellan paddocken och hagen, yummy!
Bild från tävling 17 april, då får snutten stå i hagen och kolla på ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0