En tanke såhär...

Åh vill göra så mycket med honom! Ligga, buga, stegra.. You name it!
Men känns bara som han och jag har träskat runt i samma spår utan någon märkbar förändring nu ett tag. Nu MÅSTE det bli ändring på det. Ska ta tag i det mer denna veckan, han tycker ju trots allt att det är kul bara att vi gör samma sak och han blir lätt omotiverad. Ska försöka mig på ligga, inte för jag tror att han är psykiskt redo för det än, är ju en väldigt underlägen position. Har hittat lite tips på nätet om hur man kan göra. Vet att många lär in buga först> sen kompliment och till sist ligga. Men jag tycker att det är väldigt svårt att veta om hans ben är tillräckligt stabila för buga. Vilket dom säkert är, bara att jag är väldigt fånig..
Ska prata lite med tjejen på torsdag, Naturligtvisabella. Hon har säkert många bra tips. Vill höra lite hur hon tycker att han och jag ligger i kommunikation med. Är ju svårt att träna det med en ridskoleponny, som har ju daglig kontakt med säkert 20 olika personer.
Usch vilken rörig text detta blev xD


Buga:
Kompliment:
Ligga:
Ligga på sida också kanske?:D
Och sitta med! :D
Ja.. många tankar, ingen verkstad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0