Veckans Schema

Har ju inte lagt ut nått schema på länge, utan har tagit dagen som den kommer lite. Men behöver nog få det lite mer strukturerat nu, så man verkligen gör det som behöver göras.
Vi ska ev. rida till en sjö och bada också. Han får vila två dagar denna veckan, min tanke från början är en dag eftersom han går på bete och kommer bli VÄLDIGT rund om magen om jag inte håller igång honom.

Sen räknar jag inte detta som hans sommarbete just nu eftersom jag om 3 veckor ska till Öland och veckan efter ska jag jobba i 4 veckor. Då lär han lägga på sig mycket! Men andledningen till denna veckas 2 dagars vila är att han fortfarande är relativt nyinflyttad, även fast han anpassade sig väldigt bra.

Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Vilken tid börjar du jobba och när slutar du? ;)

På ditt sommarjobb alltså ;)

2011-06-27 @ 17:41:48
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0