Vecka 6 Dag 1

Har kommit på att jag egentligen inte behöver skriva så längre, eftersom han snart är min... Gud så underbart... Ändrar istället rubriken till "The first day, of the rest of my life".
Idag är det solavslutning, vilket innebär massor firande för min del! Plus att det är superkvavt, så vila för Harpos del. Nu har hagarna öppnats upp lite, så numera kan dom beta lite gräs också. Och inatt står dom ute. Jag var nyss nere och mockade spiltan anyway, och hade EM-fodringen. Gav alla hästarna ute, slängde havren på marken, vilket fungerar lika bra. Och hö då såklart.
Harpos sår har även gått ner, skrev en lapp i Söndags om att han INTE fick ha sadel pga såren. Kan ju vara så att någon har lyssnat?;D WIHO!
Puss på er!
Gammal bild på yngre ponny, CHECK OUT DOES ryggmuskler!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0