Vecka 5 Dag 4

Viiiila. Mätte honom över ryggen idag med, ska till Ullared imon och köpa diverse saker(täcke bl.a.) för att...
JAG SKA KÖPA HONOM!<3
Bestämdes för flera veckor sedan att han skulle pensioneras. Jag blev hur sjukt ledsen som helst, med tanke på att jag är urfattig. Men sedan bestämde sig en viss person... som jag inte haft kontakt med på flera år, lr ja. Jag skrev i ren desperation typ. Så fick pengar av den personen till Harpo ett helt år framöver!
Så om två veckor ska han troligtvis flytta till Hylletofta, där min medryttarhäst står... Har inte velat säga nånting förrens beslutet verkligen har tagits i styrelsen. Vilket det gjorde idag, ja dom godkände att just JAG skulle få köpa honom.

Är så jävla ofattbart, detta är en dröm jag har haft.. i säkert över 8 år. Och nu händer det, men den hästen.. Med honom. Han, som alltid funnits där för mig genom livets motgångar. Han som man när man mått dåligt cyklat ner till och gråtit i hans fina man. Han, är snart min(på papper). Han är fortfarande sin egna, och nu...
Ja, han ska få det så bra som möjligt. Jag ska försöka muskla på honom endel, ett stort mål. Kanske börja köra... ÅH HAR SÅ MÅNGA PLANER!<3

När jag blev skötar på dig, lovade jag dig att det en dag, en dag, bara skulle bli Du och Jag. Jag har hållt mitt löfte, och du ska få tillbaka allt det du har gett mig nu. Jag älskar dig snuttisponny<3
Åh, vilken grym man han hade där. Får lite ångest över att jag klippte av den. Tror iof inte att den skulle kunna bli så fin igen... men ändå. Underbara bästa själsfrände...<3

Kommentarer
Postat av: Evelina

Åhh!!! va roligt han kommer trivas jätte bra hos dig!!!:)

2011-06-09 @ 17:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0