Vecka 5 Dag 2

Blev en uteritt, gamla Sibbarpsrundan. Var jääättelängesen jag red den. Delvis för att det är mkt assfallt, men idag var det väldigt varmt så i vilket fall så är det inte sådär jättekul för hästen att arbeta hårt. Var dock en massa blinningar som jagade oss xD Var jag och två tjejer till :)

Juste, innan passet övade jag lite av det som jag lärde mig i torsdags. Gjorde i vanlig grimma och longerlina, ska införskaffa mig ett kapson snarast! Det märktes på skritten att man värmer upp honom, han blir inte lika trippig.
Han var ganska trött sen, är ju en bit trots att det bara är skritt. Men det är bra och träna långkondisen med! ;D
Red självklart barbacka, fast idag med träns.
Guuuud vilka halsmuskler han hade på den tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0