Ullared och sadel

Puh, har köpt saker som en galning xD Måste förbereda mig inför mitt nya liv som hästägare! Köpte sadlen jag var och kollade på, tror det är en Barefoot London. Hur skön som helst. Fick med 1 vojlock och 4 schabrak. Alltså tryckavlastande inlägg i så sadlen inte ligger på ryggraden. Den var hur skön som helst! Enda negativa är att den är ganska stor, men det gör inte så mycket eftersom att trycket enbart kommer där jag sitter, som ddet inte gör på en sadel med bom.
Ska ta ett kort på allting sen och räkna upp det! Kostad 2.700 ungf, och sadlen 4000. Så var inte så jättefarligt med tanke på hur mycket det är ;D
HATAR verkligen att shoppa, så Gekås är hemskt. Det är... så grymt frustrerande att vara där inne! Men nu när grejerna är hemma så känner man hur värt det var ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0