The first day, of the rest of my life

Glá misömmer allihop!
Har ju inte börjat rida Harpo än, utan vill ju att han ska anpassa sig lite till den nya miljön innan jag tar ut han på en tur. Men imon ska jag och Tesan(tjejen som äger Killen) ut på en liten tur. Kan gissa på att Harpo kommer vara skapligt galen x)
Ursäkta den lilla uppdateringen! Ni kan få lite bilder från stallet :)
Detta är ju självklart ingången :)
Till vänster är ingången till höloftet och ladgården med kossorna ^^
Och uppställningen är ju då den stora ytan. Man ställer alltså hästen mot boxen.
Stallgången, Harpos box är den som är öppen
Min hylla i sadelkameran, är typ drygt hälften av grejorna som är där nu :P
Träns och sadel!
Resten av sadelkammaren :)
Foderboxen, ursäkta suddig bild x)

Sådär, önskas det bilder på nånting annat som t.ex. hagen eller padocken är det bara att säga till ;D

Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Ser så mysigt ut! :D



Jag vill ha mer bilder på hur paddocken ser ut :D

2011-06-25 @ 15:44:55
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0