Ridlektion, terrängbana.

Fick den äran att hoppa terrängbana med min prins idag! Han var.. het på gröten, han har aldrig varit där nere innan.
Gick bra, trots att vi inte hoppade över 85% av hindrena, men han var superglad och det är det som räknas för min del! Är ju inte så att vi satsar på att bli nått fälttävlansekipage ;P
Och eftersom han var het.. Så tog jag i honom FÖR JÄTTE SUPER mycket, inget jag är stolt över. Ska lägga upp en hemsk bild...
Väntar in fritte(fjording) där... Dom triggade varandra skitmkt. Men det är ingen ursäkt, måste tänka på det mer.
Aja, här får ni bler bilder som dock inte är lika hemska.. Är Hanna Carlsson som har fotat!

Mestadels sprang vi jämte, haha kolla frieserframbenen!
Ingång, kklad hest
Harpo i täten!
Grymt kul
Det kallar jag nedåtsökning! - Efter gräs
Ville inte riktigt hoppa detta först... Är ju fasta hinder osv.. Men, är grymt stolt att jag slutade fjolla mig ;D
GLÄDJE
GLÄDJE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0