Flytten och om stallet

Tänkte berätta lite om stallet Harpo kommer flytta till.
Har varit i Harpos blivande nya hem och pratat med henne... Grejen är den att det är så grymt fint där ute, en riktig pensionärsdröm. Men är fortfarande grymt orolig, men men det tillhör väl.


Är medryttare åt en av hästarna som står där ute, eller det står två varav en är pensionär på heltid. Den ena hästen som jag är medryttare på, Killen. Har gått som ridskolehäst för många år sedan nere i stallet typ när jag började nästan. För ca 8 år sedan med andra ord. Dom som äger stallet har bl.a. en son, vilket är min pojkväns bästis. Och min kompis med för den delen. Sedan har dom bl.a. en dotter, och både hästarna är hennes hästar. Så det är henne jag pratat med idag. Lite invecklat sådärja... Aja, här får ni en bild på fina Killen iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0