Detta köpte vi i Ullared

Sadel i Veddige, bomlös. Barefoot, troligtvis London. Underbar och rida i! Där ingick även 1st schabrak och 4 vojlockar, plus uttagbara paddar ifall man behöver bygga på. Ja, ni som har bomlös förstår vad jag menar ^^ Fick även stigläder, stigbyglar och 2 st dressyrgjordar.

2x täcken, utetäcke(vinter) och regntäcke(orangea)
Ryktsaker - borste, svansborste, putshandske, tvättsvamp, ryktborste
Pälsglans + sprutgrej
Lädertvåls servetter ;)
Flugmedel
Frisörsax
Mathinkar
Vattenhink
2x grepar
Grepskaft
Stigbyglar
Stigbygel propp?xD
Stigläder
BILLIGT träns, typ 50 kr för komplett träns? Matchar sadlen super!
Bindor - Typ gasbindor och självhäftande
Jodopax
Fyra ess hästsalva
3x Grimmor
Kapson
Longerlina
Krafft Miner
Saltstenar
Saltstenshållare
2x Bett Tredelat och Eggbite rakt...
Vet inte varför jag införskaffade mig ett rakt faktiskt, vill testa vad han funkar bäst på. Spontanköp helt enkelt x) Tanken var att jag skulle köpa eggbite tredelat först... Men fanns inte! Men men, får se hur snyggingen trivs med det, trivs han icke så slänger jag det. Var ju billigt ;D

Ja... det var nog allt xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0