The first day, of the rest of my life

Shit glömde bort bloggen totalt x) Sry 4 that.
Dagen har varit helt underbar! Har dessutom en jättestukade fot/häl.
Tränade från marken med kommunikation, och idag lyssnade han verkligen! Ibland blir han väldigt okoncentrerad och fokuserar på saker runt omkring sig. Var även på granngården och köpte ett dressyrspö som inte vibblar så mycket och är lite kortare, köpte också lite hästgodis(som var väldigt poppis!) och en belöningspåse på hundavdelningen ;) Tack Elin för tipset!

"Fusk buga"

Tränade somsagt lite kommunikation,-.,,.- BLÄÄ NU FLÖG EN NATTFJÄRIL IN I MUNNEN PÅ MIG uaaaak..
Gick bättre än vanligt, mamma var på plats och SKULLE filmat. Men blev upptagen med att prata med Ann marie, hon som äger stället. Så blev ingen film.

Puss

Red också lite brideless, gick också mycket bättre än vanligt. Tränade fram, backa och svänga. Det sitter ju inte riktigt, men är på god väg! Travade även och gjorde någon galoppfattning.
Tränade mycket backa idag från marken, att han ska känna min energi. Så står framför honom och vibblar lite med spöet, och kan stolt säga att han backar fem meter utan någon annan kontakt än atmosfären HÖHÖ, lät flummigt och bra.

Spansk skritt, dutti ponny!

Yes, och sen när jag skulle hoppa av honom så hoppade jag av så högra foten/hälen hamnade RAKT på en stubbe. Det bara knäckte till. Och nu kan jag inte ens stödja på den.. JAPP, kul.. Verkligen.

Alla bilder är fotade av Hanna Carlsson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0