Är lite...

.. ledsen över att jag inte har haft tid för att blogga faktiskt. Eftersom jag har tappat i princip alla läsare, och när jag väl kommer ha tid igen så får man börja om från 0...
Aja, idag är det äntligen dags för en uteritt! Var ett tag sen eftersom han var så grymt fjollig och uppspelt förra gången. Men nu ska vi rida med Tesan och Killen, så nu blir han nog lite "Ridskolehäst" igen. Som han ofta brukar bli när man rider med andra ;)
Känns även skönt och ha avklarat mer än en vecka på jobbet. Vilket var det tuffaste veckan också, har jobbat från Måndag förra veckan till måndag denna veckan. Men endast en ledig dag. Jag har alltså jobbat hela helgen! ;P
Men aja, vet att pengarna kommer gå till en rockard sen, och det känns bra!!
Kommer troligtvis mer uppdatering om uteritten ikväll eller imorgon!
Ha det gött allihop! :)

Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Du tappar aldrig mig ;)

2011-07-26 @ 16:37:08
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0