ÄNTLIGEN - Dagens klipp

Puuh, har haft fullt upp idag x) Har varit med en kompis och kollat på häst. Men mer om det sen!
Här har ni videon! Min labtop hängde sig igår, så fick göra om allt på min brors dator. Och efter det laddade jag upp det på youtube, och då fick ju inte ljudspåret vara med, självklart...
Då tänkte jag Vify lr vad det nu heter. Men där får man max ladda upp 5 minuter och 300 mb. Så blev tillslut Vimeo. Tänkte lägga ut det idag på morgonen, men försov mig xD
Eftersom jag lagt ner så mkt tid på den, får det bli Dagens klipp ;D

Detta är när jag rider den s.k "Rundan". Efter galoppen på ängen ser ni den där stigen i skogen som varit en väg en gång i tiden. Som leder upp mot en äcklig gammal tomt/hus där det är en fyrkant som inte vill växa längre, plus ett äckligt träd x)


Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

SötHarpo :'D

2011-07-02 @ 22:10:55
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Svar. Haha, jag vet ;p

Men älskar verkligen dom stövlarna, så sjukt snygga :D Och det kommer ju ändå ta ett tag innan jag sparat ihop pengar :) Så det gäller att vara färdigväxt då ju ;)

2011-07-03 @ 01:12:57
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0