WOHOOO!

Min uppdatering suger :)
Igår hände dock världens bästa grej.
Lekte och tränade frihetsdressyr i paddocken när det hände. Bytte varv och han var grymt busig och energisk... Han stegrade <3 Ska nu försöka utveckla detta på kommando, och sen jäklar!!!! :D Han var allmänt duktig igår med, men eftersom han stegrade har jag typ glömt alltihop xD
Anledningen till att jag är så glad över det är för att det är nånting jag har trott att han är för gammal för - både i kroppen och i sinnet. Han är helt enkelt bäst.
Jag avråder dock folk från att träna stegring innan allt annat. Man måste verkligen ha 100% tillit och veta vad man håller på med innan man börjar med det, för annars kan det komma vid fel tillfällen.
Nästan men inte riktigt såhär högt var det :)
Idag red jag ut en sväng, helt galet pigg är han x)
Och fin med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0