Usel uppdatering!

Den usla uppdateringen har berott(ehm, rättstavat?), aja... Pga av allt julsvullande och firande så har jag dels inte hunnit rida alls förutom idag och idag red jag ut och han var... jättepigg xD I Söndags gjorde jag lite basiska saker eftersom jag filmade lite till bloggen så det kommer alltså film snart! Och igår, tisdag så var en tjej från ridklubben och hälsade på, Hanna heter hon. Hon klippte Harpos man :D så nu är den fin, bild kommer! Och släppte honom så han fick springa lite, och visade henne lite smågrejer ;D Filmer och bilder kommer imon.. eller ja såg att klockan typ var halv 2 på natten nu.. Men det kommer lite senare ikväll iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0